پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215435
به امر حجاب و عفاف خانواده ها بايد يک نگاه ويژه داشنه باشند
تاریخ انتشار : 1395/04/18
نمایش : 1055
امام جمعه موقت فارسان يکي از عوامل مهم در جامعه بحث حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: امروزه همه ما در برابر اين اصل مهم مسئوليم و بايد به اين امر مهم خصوصا خانواده يک نگاه ويژه داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام رنجبر از حضور پرشور مردم در برنامه هاي ماه مبارک رمضان خصوصا نمازهاي جماعت  قدرداني کرد و افزود: روز قدس امسال که مردم بازبان روزه و هواي گرم نشان دادند همچنان درسنگر اين انقلاب حضور پرشور دارند و به صفحه آمدند که بايد قدردان اين حضور با بصيرت بوده و با اين حضور توطئه هاي دشمنان را خنثي کردند.
 

رنجبر در ادامه به فيش هاي نجومي برخي از مسئولين اشاره کرد و گفت: برخي از مسئولين سفره هاي افطار و مهماني هاي آنچناني ميگيرند و با فيش هاي نجومي خودکه اين دور از شان يک مسئولين در اين کشور است که برخي خانوادها کمر آنها در برابر مشکلات خم شده است  و بايد به در خواست مردم از قوه قضاييه و رياست محترم جمهور اين خيانت کاران را به سزاي عملشان برساند.

خطيب موقت فارسان همچنين يکي از عوامل مهم در جا معه را بحث حجاب و عفاف عنوان کرد که امروزه همه ما در برابر اين اصل مهم مسئوليم و بايد به اين امر مهم خصوصا خانواده يک نگاه ويژه داشته باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html